Afscheid en welkom van de wandeltrainers Julia en Julia

Wisseling van wandeltrainer

Afscheid van:  Julia Smeehuijzen         

           

Voorstellen de nieuwe sportief wandeltrainer: Julia Timmers.

Julia Smeehuijzen

Sinds juli 2017 ben ik begonnen bij De Keien Atletiek als wandeltrainer op de woensdagmorgen in het bos. Ik heb een 2-tal opleidingen gevolgd in de afgelopen 6 jaar en de Keien Atletiek heeft dit mogelijk gemaakt. Met plezier kijk ik terug op de tijd als wandeltrainer, waar ik een leuke groep mensen heb leren kennen. Enkelen kenden de bossen al goed, en zij hebben mij geleid door de paden om niet te hoeven verdwalen en natuurlijk op tijd terug te komen. Een warming up, tussentijds oefeningen, een cooling down allemaal onderdelen van het Sportief Wandelen in 1,5 uur tijd. Al doende leerde ik hoe het werkte en ik ben erin gegroeid, maar ook uitgegroeid en ik wilde meer kracht en Powerrrr. Dankbaar voor wat De Keien Atletiek mij heeft gebracht, neem ik afscheid en draag ik het stokje over aan Julia Timmers, mijn opvolger. Ik hoop dat zij met veel plezier de wandeltrainingen geeft.

Julia bedankt voor je inzet, het is jammer dat je de Keien gaat verlaten. Je was een actieve en zeer gewaardeerde wandeltrainer, kwam met nieuwe ideeën zoals het zomeravond wandelen en bent actief als EHBO-er. Veel succes voor de toekomst.

Julia Timmers

Ik ben gehuwd met Jan Hak, samen hebben wij 4 kinderen en 7  kleinkinderen. Wij wonen in het buitengebied van Uden en hebben een hond, kat en kippen en een groentetuin. Ik ben een energetisch natuurgeneeskundig therapeut. Vroeger heb ik samen met mijn broer een sportschool gerund en daarna ben ik zelfstandige geworden met een praktijk voor afslanken. Ik heb een passie voor voeding, bewegen, lezen, en tuinieren. Nu ik bijna met pensioen ga, maar nog niet helemaal stop met mijn praktijk, heb ik wel wat meer ruimte voor vrijwilligerswerk. Door Rina Brugmans ben ik enthousiast gemaakt voor het sportief wandelen. Vanaf 1 augustus heb ik de wandeltraining overgenomen van mijn naamgenote. Hopelijk mag ik velen van jullie ontmoeten in het bos of op de baan.

 

Hartelijk welkom Julia! Je bent actief en breed inzetbaar, dus we zijn heel blij met je komst. Heel veel succes met je wandeltrainingen op woensdagmorgen.

Voor de geïnteresseerde lezers: het sportief wandelen is o.a. op woensdagmorgen en start om 9.00 uur bij Naat Piek.

Nieuwtje melden

Heb jij nieuws wat zeker niet mag ontbreken in ons overzicht? Stuur dan een mailtje met de tekst en eventuele foto’s naar nieuws@dekeienatletiek.nl. En wie weet verschijnt jouw bericht wel op onze site.