Loop mee met Bernhoven Loopt Warm
Kom in beweging voor het goede doel!
Beste (hard)lopers en wandelaars,
Jullie weten als geen ander wat bewegen kan betekenen. De energie, het doorzettingsvermogen, het samen trainen en samen een doel bereiken. Op woensdag 17 juni willen wij die kracht inzetten voor iets heel bijzonders.
- Datum: 17 juni 2026
- Aanvang: 19.00 uur
- Locatie: Bernhoven (Uden)
Het goede doel
Wij nodigen jullie van harte uit om deel te nemen aan Bernhoven Loopt Warm:
Het hardloop- en wandelevenement waarbij sportiviteit en
saamhorigheid samenkomen voor het goede doel.
De Infuuts en De Voortuin
Dit jaar lopen we voor twee bijzondere projecten van de Vrienden van
Bernhoven: De Infuuts en De Voortuin.
* De Infuuts is een speciale fiets voor jonge kinderen die in Bernhoven zijn opgenomen en aan een infuus liggen. Dankzij deze fiets kunnen zij blijven bewegen, spelen en even vergeten dat ze ziek zijn.
* De Voortuin wordt een warme, groene plek waar patiënten, bezoekers en families even kunnen ontsnappen aan de zorgomgeving. Een plek om rust te vinden, op adem te komen en nieuwe energie op te doen. Ook voor
kinderen komt er ruimte om te spelen, ontdekken en gewoon even kind te zijn.
Waarom meedoen?
* Kies jouw uitdaging: 5 km wandelen of 5 km of 10 km hardlopen.
* Geniet van een prachtige route vanuit Bernhoven door de natuur.
* Zet jouw kilometers in voor patiënten die alle steun kunnen
gebruiken.
* Beleef samen met andere lopers een warme en betekenisvolle avond.
Of je nu komt voor een snelle tijd, een gezellige loop met je vereniging
of simpelweg om iets goeds te doen, iedere stap telt.
Samen maken we niet alleen kilometers, maar ook echt verschil.
Wij hopen jullie op 17 juni aan de start te zien!

